DOŁĄCZ DO NAS

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych - Łódź
  • Specjalista ds. rozliczeń - Łódź
  • Specjalista ds. kadr - Łódż, Warszawa
  • Specjalista ds. zarządzania projektami - Łódź
  • Przedstawiciel Handlowy - Częstochowa
  • Specjalista ds. najmu - Częstochowa, Łódź, Warszawa

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Łódź
Region: łódzkie

Jeżeli:

 

·         Chcesz rozwijać się w obszarze nieruchomości

·         Chcesz pracować w nowym, szybko rozwijającym się segmencie rynku

·         Chcesz znacząco poszerzyć swoją wiedzę na temat inwestowania w nieruchomości

·         Chcesz w przyszłości osiągnąć wolność finansową inwestując w nieruchomości

 

To miejsce jest dla Ciebie!

Opis stanowiska:

·         Kontakt telefoniczny i mailowy z Administracjami i dostawcami mediów

·         Sprawdzanie sald w administracji i u dostawców mediów

·         Ustalanie opłat za mieszkanie

·         Zgłaszanie ilości osób do Administracji

·         Podawanie stanów liczników wodomierzy, gazu i prądu

·         Przekierowywanie korespondencji

·         Zakładanie teczek mieszkań

·         Rozkładanie dokumentów do teczek mieszkań

·         Rozkładanie poczty przychodzącej

·         Przepisywanie umów na media

·         Bieżący kontakt telefoniczny z właścicielami i najemcami lokali

 

Wymagania:

 

Specjalista ds. administracyjno-biurowo-rozliczeniowych powinien cechować się:

  • Skrupulatnością i dokładnością
  • Umiejętnością dobrej organizacji pracy
  • Systematycznością i terminowością w działaniu
  • Sprawnością w posługiwaniu się komputerem (MS Office a w szczególności programem MS EXCEL) i Internetem
  • Umiejętnością analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
  • Łatwością prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Komunikatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów

Oferujemy:

·         Współpracę w młodym, dynamicznym i koleżeńskim zespole

·         Wynagrodzenie stałe + premie

·         Pakiet medyczny

·         Współpracę na zasadzie działalności gospodarczej lub umowy zlecenie

·         Elastyczny czas pracy

·         Możliwość osobistego i zawodowego rozwoju

·         Zdobycie unikalnej wiedzy dot. nieruchomości

CV + list motywacyjny prosimy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w tytule prosimy o wpisanie stanowiska, o które ubiega się osoba.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Specjalista ds. rozliczeń

Region: Łódź

Do zadań Specjalisty ds. rozliczeń, należy:

  • Wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z administracjami i dostawcami mediów
  • Sprawdzanie sald w administracji i u dostawców mediów
  • Rozliczanie najemców
  • Bieżąca obsługa najemców (telefoniczna i e-mailowa)
  • Bieżące wsparcie / pomoc w dziale rozliczeń
  • Wystawianie faktur rozliczeniowych
  • Prowadzenie działań windykacyjnych

Specjalista ds. rozliczeń powinien cechować się:

  • systematycznością
  • rzetelnością i sumiennością
  • pracowitością
  • umiejętnością dobrej organizacji pracy
  • umiejętnością pracy w zespole
  • łatwością prowadzenia rozmów telefonicznych
  • skrupulatnością
  • dokładnością
  • sprawnością w posługiwaniu się komputerem (MS Office a w szczególności programem MS EXCEL) i internetem

Oferujemy:

  • Współpracę z młodym, dynamicznym i koleżeńskim zespołem
  • Wynagrodzenie stałe + premie
  • Pakiet medyczny
  • Współpracę na zasadzie działalności gospodarczej lub umowy zlecenie
  • Możliwość osobistego i zawodowego rozwoju

CV + list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w tytule prosimy o wpisanie stanowiska, o które ubiega się osoba.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Specjalista ds. Kadr

Region: Warszawa, Łódź

 

 

Jeśli szukasz pracy...

  • bez monotonii z niepowtarzającymi się zadaniami,
  • gdzie często sam/sama musisz przeanalizować sytuację i szybko podjąć decyzje,
  • w firmie, która nie narzuca sztywnych korporacyjnych reguł,
  • w której będziemy otwarci na Twoje pomysły i kreatywność,
  • w firmie, której możesz zostać wspólnikiem i związać z nią swoją przyszłość w długim okresie czasu

 .......... ta oferta jest dla Ciebie.

 

 

Opis stanowiska:

Do głównych zadań Specjalisty ds. Kadr będzie należeć w szczególności:

        Koordynacja i bieżące wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych  i rozwojowych

        Przygotowywanie i nadzór nad wdrożeniem inicjatyw w zakresie kultury organizacyjnej Grupy Mzuri

        Modelowanie i nadzór nad utrzymaniem struktury wynagrodzeń

        Proponowanie,  przygotowywanie i wdrażanie innych projektów HR

        Utrzymywanie sprawnego obiegu uporządkowanej i kompletnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy)

        Koordynacja planu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla wszystkich działów firmy

        Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz kadrowych

        Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem nowych wspólników i rozliczeniami ze wspólnikami

        Wsparcie współpracowników i zarządu Grupy Mzuri we wszelkich kwestiach z obszaru kadr i płac

        Bezpośrednie raportowanie do zarządu Grupy Mzuri

 

Zależy nam w szczególności na:

 

  • Dojrzałości i samodzielności w rozwiązywaniu problemów
  • Doświadczeniu w dziale kadr i płac
  • Znajomości prawa pracy i procesów kadrowo-płacowych
  • Zaangażowaniu i entuzjazmie
  • Chęci rozwoju
  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
  • Umiejętności obsługi pakietu Ms Office

 

Oferujemy:

  • Realną możliwość współtworzenia strategii kadrowej lidera rynku i wdrożenia własnych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zostania w przyszłości wspólnikiem w firmie
  • Wynagrodzenie stałe oraz dodatkowe uzależnione od osiąganych wyników
  • Szkolenia dotyczące rynku najmu oraz rynku nieruchomości
  • Narzędzia pracy: komputer, telefon
  • Pakiet opieki medycznej

CV + list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w tytule prosimy o wpisanie stanowiska, o które ubiega się osoba.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Przedstawiciel handlowy

Miejsce pracy: Częstochowa

Jeżeli:

  • Jesteś zainteresowany rynkiem nieruchomości
  • Sprzedaż i pozyskiwanie klientów stanowi dla Ciebie ciekawe wyzwanie
  • Chcesz pracować w nowym, szybko rozwijającym się segmencie rynku
  • Chcesz znacząco poszerzyć swoją wiedzę na temat nieruchomości i inwestowania w nieruchomości
  • Chcesz w przyszłości osiągnąć wolność finansową inwestując w nieruchomości

prześlij do nas swoje CV.

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Identyfikacja potencjalnych Klientów (właścicieli mieszkań na wynajem) i nawiązywanie kontaktów
  • Prezentowanie oferty Mzuri, w tym korzyści płynących z przekazania mieszkania w zarządzanie najmem Mzuri
  • Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości.
  • Udział w promocji usług Mzuri.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Zaangażowania i entuzjazmu (doświadczenie w sprzedaży może być Twoim atutem, ale nie jest wymagane)
  • Zainteresowania rynkiem nieruchomości
  • Doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem
  • Mobilności i wytrwałości w realizowaniu zadań

Oferujemy:

  • Pracę dla jednego z liderów nowego segmentu rynku nieruchomości
  • Wsparcie młodego, doświadczonego i energicznego Zespołu
  • Szkolenie dotyczące rynku najmu oraz rynku nieruchomości
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zostanie w przyszłości wspólnikiem w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Współpracę w formie działalności gospodarczej
  • Opiekę medyczną POLMED

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wpisując PH i odpowiednie miasto.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 


Specjalista ds. najmu

Miejsce pracy: Częstochowa, Łódź, Warszawa

 

Jeżeli:

 

  • Jesteś zainteresowany rynkiem nieruchomości
  • Obsługa i pozyskiwanie klientów stanowi dla Ciebie ciekawe wyzwanie
  • Chcesz pracować w nowym, szybko rozwijającym się segmencie rynku
  • Chcesz znacząco poszerzyć swoją wiedzę na temat inwestowania w nieruchomości
  • Chcesz w przyszłości osiągnąć wolność finansową inwestując w nieruchomości

prześlij do nas swoje CV.

Do Twoich głównych zadań należeć będzie zarządzanie najmem powierzonego pod opiekę portfela mieszkań, w tym w szczególności:

  • Ocena gotowości mieszkania do najmu
  • Bieżące kontakty z właścicielami mieszkań
  • Poszukiwanie solidnych najemców i ich selekcja
  • Reagowanie na opóźnienia w płatnościach oraz awarie w mieszkaniach
  • Rozwój portfela mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Łodzi

Oczekujemy:

 

  • Zaangażowania i entuzjazmu
  • Otwartości i komunikatywności
  • Dojrzałości i samodzielności w rozwiązywaniu problemów
  • Dokładności i przywiązywania uwagi do szczegółów
  • Dyspozycyjności wymaganej przy opiece nad mieszkaniami na wynajem
  • Znajomość rynku nieruchomości nie jest wymagana

 

Oferujemy:

 

  • Współpracę z młodym , dynamicznym Zespołem
  • Stałe wynagrodzenie   
  • Współpracę w formie działalności gospodarczej
  • Pracę dla jednego z liderów nowego segmentu rynku nieruchomości
  • Szkolenie dotyczące rynku najmu oraz rynku nieruchomości
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zostanie w przyszłości wspólnikiem w firmie
  • Opiekę medyczną POLMED

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W tytule wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska oraz miasto.

 

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

Mzuri© All rights reserved   Desing by 101 So. z o.o., Kamila Błęcka