Administrator budynków – Lider / menedżer

Do naszego zespołu poszukujemy administratora budynków

Jeżeli…

  • chcesz rozwijać się w obszarze nieruchomości?
  • chcesz pracować w nowym, szybko rozwijającym się segmencie rynku?
  • chcesz znacząco poszerzyć swoją wiedzę na temat inwestowania w nieruchomości?
  • chcesz w przyszłości osiągnąć wolność finansową inwestując w nieruchomości?
  • chcesz działać na terenie Łodzi?

Główne zadania:

  • Sprawowanie administracji, nadzoru i kontroli nad powierzonymi budynkami
  • Nadzór nad bieżącym utrzymaniem, konserwacją i remontami budynków, infrastruktury zgodnie z wymogami bezpieczeństwa, prawa budowlanego i ochrony p.poż oraz OŚ
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firm zewnętrznych oraz innych służb obsługujących budynki
  • Bieżąca współpraca z lokalnymi opiekunami nieruchomości
  • Utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego budynków i ich otoczenia
  • Kontrola użytkowania lokali mieszkalnych, gospodarczych i części wspólnych zgodnie z ich przeznaczeniem
  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z lokatorami i przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych
  • Wizyty lokalne w podległych budynkach
  • Reprezentowanie Spółki na spotkaniach z mieszkańcami i firmami współpracującymi
  • Raportowanie do Zarządu

Wymagania:

  • Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie na stanowisku administratora budynków w okresie minimum 3 lat
  • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert oraz prowadzeniu negocjacji
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe)
  • Bardzo dobra obsługa programów Word i Excel (mile widziany program do obsługi administracji budynków)
  • Komunikatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Chęć realizacji ambitnych celów i rozwoju osobistego
  • Predyspozycje do pełnienia funkcji lidera w zespole administrowania budynkami

Oferujemy:

  • Współpraca na podstawie umowy zlecenia lub w oparciu o działalność gospodarczą
  • Praca dla jednego z liderów rynku nieruchomości
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zostanie w przyszłości wspólnikiem w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Wynagrodzenie, część stała plus dodatkowe, bezpośrednio powiązane z rozwojem obszaru administracji
  • Dodatkowe systemy premiowe
  • Opieka medyczna POLMED
  • Ubezpieczenie Grupowe
  • Narzędzia pracy (komputer, telefon)

Aplikuj już dziś!

Prosimy o dodanie w aplikacji poniższego zapisu:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).