Administrator Budynków

Do naszego zespołu poszukujemy Administratora Budynków

Jeżeli…

…znudziła Ci się dotychczasowa praca administratora budynków, gdzie nie masz możliwości na awans i na rozwinięcie skrzydeł, szkolenia zwiększające Twoje kompetencje są mrzonką, a obecne wynagrodzenie nie jest powiązane z Twoimi umiejętnościami, kwalifikacjami oraz realnymi wynikami Twojej pracy, to ta oferta jest dla Ciebie!

Poszukujemy lidera w obszarze administrowania budynkami. Idealny kandydat/ka winy/a cechować się otwartością umysłu, ambitnymi celami i chęcią rozwoju osobistego. Ponadto, będzie odpowiedzialny/a za rozwój działu administracji w Grupie Mzuri, gdzie będzie podejmował/a decyzję w sprawach organizacji pracy, a w przyszłości – w roli menedżera – ws. rekrutacji do swojego zespołu. Wynagrodzenie, poza stałą częścią, będzie bezpośrednio powiązane z rozwojem obszaru administracji.

Miejsce pracy: Łódź / zdalnie cała Polska

Główne zadania:

✏ Sprawowanie administracji, nadzoru i kontroli nad powierzonymi budynkami

✏ Nadzór nad bieżącym utrzymaniem, konserwacją i remontami budynków, infrastruktury zgodnie z wymogami bezpieczeństwa, prawa budowlanego i ochrony p.poż oraz OŚ

✏ Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firm zewnętrznych oraz innych służb obsługujących budynki

✏ Bieżąca współpraca z lokalnymi opiekunami nieruchomości

✏ Utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego budynków i ich otoczenia

✏ Kontrola użytkowania lokali mieszkalnych, gospodarczych i części wspólnych zgodnie z ich przeznaczeniem

✏ Prowadzenie dokumentacji, ewidencji i korespondencji dotyczącej lokali mieszkalnych i gospodarczych

✏ Rozliczanie mediów, bieżąca współpraca z dostawcami

✏ Utrzymywanie bieżącego kontaktu z lokatorami i przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych

✏ Wizyty lokalne w podległych budynkach

✏ Przygotowywanie i negocjacja ofert

✏ Reprezentowanie Spółki na spotkaniach

✏ Raportowanie

Wymagania:

  • Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie na stanowisku administratora budynków minimum 3 lata
  • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert oraz prowadzeniu negocjacji
  • Wykształcenie min. średnie
  • Bardzo dobra obsługa programów Word i Excel (mile widziany program do obsługi administracji budynków)
  • Komunikatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy

Oferujemy:

  • Pracę na podstawie umowa zlecenia lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą
  • Pracę dla jednego z liderów nowego segmentu rynku nieruchomości
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zostanie w przyszłości wspólnikiem w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Dodatkowe systemy premiowe
  • Opieka medyczna POLMED
  • Ubezpieczenie Grupowe
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)

Aplikuj już dziś!

Prosimy o dodanie w aplikacji poniższego zapisu:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).