Przewodnik najemcy

Co robić w razie awarii?
Woda

Co robić w przypadku awarii?

  • Zamknij główny zawór wody ciepłej i zimnej,
  • zgłoś wyciek wody do Biura Obsługi Klienta Mzuri  +48 795 005 302,
  • z BOK ustal dalszy sposób działania.
Gaz

Co robić, gdy poczujesz gaz?

  • Otwórz szeroko okna i drzwi,
  • wyłącz urządzenia gazowe,
  • wyłącz główny zawór gazu,
  • nie używaj otwartego ognia,
  • nie włączaj żadnych urządzeń elektrycznych i nie zapalaj światła,
  • nie posługuj się telefonem (także komórkowym) w mieszkaniu,
  • powiadom osoby mieszkające w pobliżu o zagrożeniu i opuść budynek,
  • zadzwoń pod 112 lub do pogotowia gazowego: tel. 992.
Ogień

Co robić, gdy poczujesz dym?

  • Ostrzeż osoby mieszkające w pobliżu,
  • natychmiast opuść budynek,
  • po wyjściu z budynku zadzwoń pod numer 999 (Straż Pożarna) lub pod numer alarmowy 112
  • korzystaj z telefonu na zewnątrz budynku,
  • nie ratuj rzeczy osobistych, narażasz w ten sposób życie swoje i innych!