Mzuri Mzuri
  • s
  • Zarządzanie najmem
    • Działania krok po kroku
      • FAQ
    • Rent Pooling Mzuri
    • Dla instytucji (B2B)
  • Nadzór nad remontami
  • Inwestycje
    • Tarcza Antyinflacyjna
    • Okazje Inwestycyjne
    • Mzuri Reinvesting
    • Jak inwestować?
      • Po co inwestować?
      • Strategie inwestowania
      • Edukacja o nieruchomościach – nasze webinary
    • Współpraca z nami
      • Dla instytucji (B2B)
      • Program poleceń
      • Program partnerski
      • Invest in Poland – Mzuri
  • Wynajem mieszkań
    • Wyszukiwarka mieszkań
    • Przewodnik najemcy
    • Kodeks etyczny
    • FAQ
  • Sklep
  • O nas
    • Wszystkie usługi Grupy Mzuri
    • Zespół
    • Referencje
    • Blog Mzuri
    • Fridomia
    • Kariera
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
  • Moje Mzuri
  • en
Mzuri Mzuri
  • s
  • Zarządzanie najmem
    • Działania krok po kroku
      • FAQ
    • Rent Pooling Mzuri
    • Dla instytucji (B2B)
  • Nadzór nad remontami
  • Inwestycje
    • Tarcza Antyinflacyjna
    • Okazje Inwestycyjne
    • Mzuri Reinvesting
    • Jak inwestować?
      • Po co inwestować?
      • Strategie inwestowania
      • Edukacja o nieruchomościach – nasze webinary
    • Współpraca z nami
      • Dla instytucji (B2B)
      • Program poleceń
      • Program partnerski
      • Invest in Poland – Mzuri
  • Wynajem mieszkań
    • Wyszukiwarka mieszkań
    • Przewodnik najemcy
    • Kodeks etyczny
    • FAQ
  • Sklep
  • O nas
    • Wszystkie usługi Grupy Mzuri
    • Zespół
    • Referencje
    • Blog Mzuri
    • Fridomia
    • Kariera
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
  • Moje Mzuri
  • en
Mzuri / Blog / Dzień z życia działu wsparcia najmu
gru 11

Dzień z życia działu wsparcia najmu

  • 11 grudnia 2019

Za pięć ósma (bo u nas nikt nigdy się nie spóźnia!) wpadam do biura. Jedną ręką włączam komputer, drugą zalewam herbatę, a trzecią rozdaję słodycze. Dziś mamy Wesoły Poniedziałek – naszą nową, świecką tradycję, którą sam ustanowiłem!

Widząc uśmiech na twarzach moich koleżanek z zespołu nabieram sił do przekopywania skrzynki mailowej i posortowania nawału weekendowych wiadomości na: ważne, ważniejsze i „na wczoraj”. Jeden z właścicieli mieszkań zastanawia się, czemu jego lokal już cztery dni stoi niewynajęty, chociaż był już prezentowany sześć razy. Inny twierdzi, że zdjęcie starej kanapy przykuje zdecydowanie większą uwagę niż widok z okna na park. SN-i (tak w skrócie nazywamy specjalistów ds. najmu) proszą o rzuty, ja proszę o szkice. Jednocześnie puszczam proces i loguję się na portale społecznościowe, a żółte karteczki (tak, wciąż ich używamy!) sypią się na biurko.

To była dopiero rozgrzewka. Teraz czas odpisać na wiadomości na OLX, OTODOM i Facebooku, który okazał się bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Los był łaskawy, dziś jest ich tylko (!) 180. Uprzejmie wyjaśniam więc, że adres mieszkania i adres w tytule ogłoszenia to te same adresy, że w Białymstoku nie ma metra, a informacja w ogłoszeniu, że nie można mieszkać ze zwierzęciem oznacza, że z „małym pieskiem, 23 kg, dobrze wychowanym, ułożonym, który nie brudzi” też nie można. Podziwiam także skromność zainteresowanych najmem w ilości używanych słów. „Aktualne?”, „1400 daję”, „Od kiedy?” – to moja codzienność (choć oczywiście nie dotyczy to wszystkich!). Wyjaśniam więc warunki najmu, informuję o opłatach i innych istotnych kwestiach, po czym umawiam potencjalnego najemcę na spotkanie z opiekunem mieszkania lub kieruję go do Contact Center. Warto przy tym wspomnieć, że w naszym dziale mówimy po angielsku, rosyjsku i hiszpańsku, co pozwala na sprawną obsługę obcokrajowców, którzy są coraz liczniejszą grupą naszych najemców.

Nawet nie wiem kiedy wybiła godzina 11 – między innymi za to lubię tę pracę! Maile i zapytania będą spływały przez cały dzień, ale teraz mam już więcej czasu, żeby zająć się kontrolą pustostanów, promowaniem ogłoszeń czy ustawianiem nowych widełek cenowych. W międzyczasie następuje kilka burz mózgów, podczas których wspólnie zastanawiamy się, co można ulepszyć w naszej pracy, ale też co dobrego byśmy zjedli na obiad i kiedy będzie kolejna impreza firmowa ;-).

Z jednej strony słyszymy, że komuś przepaliła się żarówka i nie wie, co ma w związku z tym zrobić  (to zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta). Z drugiej – dziewczyny z Działu Aneksowania przedłużają komuś umowę najmu. W tle cicho brzdąkają świąteczne piosenki. Pośrodku tego my, starający się jak najlepiej wykonywać swoją pracę, by mieszkania wynajęły się jak najszybciej i by mieszkało się w nich jak najlepiej!

Comments are closed.

Jesteśmy ogólnopolskim liderem w zarządzaniu mieszkaniami na wynajem oraz inwestowaniu w nieruchomości.
Naszą misją jest budowanie wolności finansowej naszych klientów, współpracowników, Polek i Polaków.
Pomagamy najemcom znaleźć odpowiednie lokum, właścicielom mieszkań na wynajem w dbaniu o jego rentowność i bezpieczeństwo najmu, a inwestorom w znalezieniu, zakupie, remoncie i w najmie mieszkania, tak by osiągnęło jak najwyższy zwrot z inwestycji. Dodatkowo sprawiamy, dzięki platformie grupowego inwestowania w najem (Mzuri CFI), że inwestowanie w nieruchomości staje się dostępne dla każdego – również dla osób nieposiadających zdolności kredytowej bądź dużego kapitału na start. Zainwestuj z nami już od 10 000 zł.

Mzuri sp. z o.o.

Suwalska 16
93-176 Łódź

Biuro Obsługi Klienta

+48 795 005 302
bok@mzuri.pl

Przekaż mieszkanie w zarządzanie

+48 533 813 003
info@mzuri.pl
 
2023 © - Mzuri.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone.