Do głównych zadań Specjalisty ds. Digital Marketingu będzie należeć w szczególności:
🔶Przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie działań marketingowych, w tym planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads (Google shopping / SEM / kampanie produktowe), Facebook Ads
🔶Analityka — ustalanie kluczowych wskaźników kampanii za pomocą Google Analytics,
🔶Realizację i prowadzenie kampanii on line (w tym kampanii lead generation),
🔶Kompleksowe zarządzanie kanałami social media w tym Facebook, Instagram, You Tube, Linkedin, Twitter
🔶Optymalizację stron on-site, link building (SEO)
🔶Nadzór nad kosztami i budżetem marketingowym
🔶Opieka nad bazą ponad 50tys. maili oraz koordynowanie wysyłek mailingowych
🔶Administrowanie stronami www opartymi na systemie WordPress
🔶Administrowanie programami do webinarów oraz transmisji live
Zależy nam w szczególności na:
🔶Praktycznej wiedzy SEO, opartej doświadczeniu w pracy jako specjalista SEO przez minimum trzy lata
🔶Biegłej znajomości narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Google My Business, Google Data Studio, Google Tag Manager,
🔶Umiejętności w przygotowaniu strategii linkbuildingu
🔶Wiedzy i zainteresowania najnowszymi nowinkami z branży
🔶Analitycznego myślenia i kreatywnego podejścia
🔶Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
🔶Umiejętności w zakresie oceny kondycji witryny oraz przygotowanie strategii działań SEO
🔶Znajomość HTML, HTML5, CSS