Zadania:
– Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
– Procesowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie
– Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
– Koordynacja usuwania usterek i awarii w lokalach
– Rozwiązywania problemów związanych z rozliczeniami właścicieli i najemców
– Współpraca z innymi działami firma
Od kandydatów oczekujemy:
– Doświadczenia w obsłudze klienta
– Sprawności w posługiwaniu się komputerem (MS Office)
– Skrupulatności i dokładności
– Systematyczności i terminowości w działaniu
– Konsekwencji w realizacji wyznaczonych celów
– Umiejętności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
– Komunikatywności
– Pozytywnej energii i chęci do działania
– Dobrego planowania i organizacji pracy własnej
– Umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientami
– Chęci rozwoju
Oferujemy:
– Pracę dla jednego z liderów nowego segmentu rynku nieruchomości
– Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
– Kreatywną, przedsiębiorczą atmosferę i kulturę pracy
– Wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne
– Współpracę z młodym, dynamicznym i koleżeńskim zespołem
– Przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
– Współpracę w formie umowy zlecenie lub działalności gospodarczej
– Opieka medyczna POLMED
– Możliwość dołączenia do grona wspólników
– System emerytalny
Prosimy o dodanie w aplikacji poniższego zapisu:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).