Zakres obowiązków:
· Tworzenie kreatywnych strategii PR;
· Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych i efektywnych relacji z mediami lifestyleowymi oraz branżowymi;
· Dbanie o spójną komunikację i wizerunek marki w mediach;
· Samodzielne tworzenie materiałów prasowych;
· Koordynowanie wysyłek kreatywnych dla dziennikarzy;
· Przygotowywanie treści do prezentacji i materiałów redakcyjnych;
· Tworzenie media planów oraz ich egzekucja;
· Organizacja i koordynacja eventów oraz sesji zdjęciowych;
· Monitoring i analizowanie miesięcznych działań, tworzenie raportów, ocena ich efektywności oraz rekomendowanie najlepszych rozwiązań na przyszłość;
· Monitorowanie i analiza konkurencji, analizy mediowe;
· Prowadzenie projektów CSR przy uwzględnieniu celów biznesowych firmy;
· Śledzenie trendów, nowinek i narzędzi w świecie PR oraz wprowadzanie ich w życie.
Wymagania:
· Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
· Doskonałe umiejętności komunikacyjne, przygotowywanie informacji oraz redagowanie tekstów
· Wyczucie estetyki, swoboda wyrażania myśli w słowie pisanym tzw. lekkie pióro, umiejętność tworzenia ciekawych komunikatów;
· Umiejętność kreatywnego, samodzielnego i kompleksowego prowadzenia projektów;
· Strategiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów;
· Wiedza z zakresu media relations oraz znajomość dziennikarzy z branży lifestyleowej oraz mediów branżowych;
· Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole;
· Zdolność tworzenia jasnych i czytelnych briefów;
· Otwartość na nowości, pozytywne myślenie;
· Prezentowanie własnej inicjatywy;
· Dobra znajomość języka angielskiego.