Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży – praca biurowa

Jeżeli:

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=”” style=”color: #f37321;”] chcesz rozwijać się w obszarze nieruchomości?

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=”” style=”color: #f37321;”] chcesz pracować w nowym, szybko rozwijającym się segmencie rynku?

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=”” style=”color: #f37321;”] chcesz znacząco poszerzyć swoją wiedzę na temat inwestowania w nieruchomości?

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=”” style=”color: #f37321;”] chcesz w przyszłości osiągnąć wolność finansową inwestując w nieruchomości?

[icon name=”check-square-o” class=”” unprefixed_class=”” style=”color: #f37321;”] chcesz działać na terenie Łodzi?

To miejsce jest dla Ciebie!

Opis stanowiska:
Do głównych zadań Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży – praca biurowa należeć będzie w szczególności:

  • telefoniczna sprzedaż usługi zarządzania najmem w kampaniach wychodzących i przychodzących
  • telefoniczne zawieranie umów z Klientami
  • aktywne poszukiwanie możliwości dotarcia do nowych grup Klientów
  • nadzór nad procesem przyjmowania nowych mieszkań pod opiekę
  • prezentowanie przewag konkurencyjnych Mzuri oraz informowanie o szczegółach oferty
  • koordynacja obiegu dokumentów
  • raportowanie działań sprzedażowyc

Wymagania:

  • doświadczenia w telefonicznej sprzedaży poparte wynikami
  • swobodnego prowadzenia rozmów
  • umiejętności przekonania do swojej wizji
  • pozytywnej energii i chęci do działania
  • dobrego planowania i organizacji pracy własnej
  • nastawienia na realizacje celów
  • umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientami
  • współdziałania w zespole
  • dobrej obsługi komputera
  • dokładności, skrupulatności w wykonywanych obowiązkach
  • chęci rozwoju w prowadzeniu negocjacji handlowych
  • przynajmniej podstawowej znajomości języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę dla jednego z liderów nowego segmentu rynku nieruchomości
  • szkolenia dotyczące rynku nieruchomości oraz zarządzania najmem
  • możliwość rozwoju i awansu wewnątrz struktur firmy i/lub objęcia w przyszłości nowych obowiązków w innych działach firmy
  • kreatywną, przedsiębiorczą atmosferę i kulturę pracy
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych członków zespołu Mzuri
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer oraz telefon)
  • wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne
  • współpracę opartą o prowadzoną działalność gospodarczą lub umowę zlecenie
  • opiekę medyczną POLMED

Jesteś zainteresowany? APLIKUJ!

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych jest Mzuri Sp. o.o. z siedzibą przy Al. Niepodległości 221/1 w Warszawie, 02-087, NIP 1132779593 (dalej „Administrator”). Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Przesłanie danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w Kodeksie Pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie poprzez złożenie wniosku w formie pisemnej na adres siedziby Administratora lub drogą e-mail na rekrutacja@mzuri.pl Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres email rekrutacja@mzuri.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

    Wysłanie aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Mzuri Sp. z o.o. do celów obecnie prowadzonej rekrutacji.