Jeżeli:
To miejsce jest dla Ciebie!
Do głównych zadań Specjalisty (-tki) ds. Analizy i Rozliczeń należeć będzie w szczególności:
- Przygotowywanie płatności oraz uzgadnianie rozrachunków
- Wystawianie faktur rozliczeniowych oraz sprzedażowych
- Prowadzenie rejestru danych klientów
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
- Rozliczanie wynajmowanych mieszkań
- Rozliczanie mediów
- Kontakt telefoniczny i mailowy z Administracjami i dostawcami mediów
- Sprawdzanie sald w Administracji i u dostawców mediów
- Bieżące wsparcie / pomoc w dziale rozliczeń
- Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, w tym faktur od dostawców mediów oraz naliczeń czynszu od Administracji budynków
- Pomoc współpracownikom Mzuri w bieżących działaniach
Wymagania:
- Skrupulatność i dokładność
- Konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów
- Systematyczność i terminowość w działaniu
- Sprawność w posługiwaniu się komputerem (MS Office a w szczególności programem MS EXCEL) i Internet
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki z zakresu: ekonomii, matematyki, statystyki, finansów lub co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy przy rozliczeniach
Oferujemy:
- Współpracę w formie umowy zlecenie lub działalności gospodarczej
- Możliwość osobistego i zawodowego rozwoju
- Opieka medyczna POLMED
- Możliwość dołączenia go grona wspólników
- System emerytalny
- Ubezpieczenie na życie
- Szkolenia
Aplikuj już dziś!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”