• Interes klienta (właściciela mieszkania) to interes Mzuri
• Również prowizja Mzuri jest tak skonstruowana, że Mzuri zarabia więcej jeśli klient zarabia więcej (Mzuri pobiera co miesiąc stały procent od kwoty najmu mieszkania po potrąceniu wszystkich opłat do administracji oraz za media)
• Mzuri traktuje najemców uczciwie i zgodnie z Kodeksem Etyki Mzuri, który określa standardy obsługi najemców
Uczciwość
Solidność
Słowo „Mzuri” oznacza „dobrze” w języku swahili dlatego:
• Opiekujemy się mieszkaniami jak własnymi
• Dążymy do zera pustostanów
• Doskonalimy procesy by zminimalizować ryzyka związane z najmem
Partnerskie relacje
• W Mzuri traktujemy się nawzajem jako partnerów. Każdy jest dla nas tak samo ważny i tak samo potrzebny
• Tylko razem możemy osiągnąć zamierzony cel
Długoterminowość
• Firma Mzuri to biznes oparty na solidnych fundamentach, który ma przetrwać wieki
• Metaforą tego aspektu biznesu jest katedra, której budowa trwa wiele lat, ale ma silne fundamenty i nie jest podatna na warunki atmosferyczne – analogicznie Mzuri jako firma zajmująca się najmem mieszkań (biznesem, który z historycznego punktu widzenia powstał w momencie kiedy powstawały pierwsze miasta) jest budowana powoli, ale duża waga jest przywiązywana do stabilności biznesu, który przetrwa wszelkie warunki makroekonomiczne
• Obsługujemy naszych klientów przez całe ich życie, a nawet dłużej
• Dążymy do wzbudzenia tak wielkiego zaufania społecznego, żeby korzystanie z usług Mzuri było „dziedziczone” wraz z dziedziczeniem nieruchomości np. po zmarłych dziadkach
• Budujemy z klientami długotrwałe relacje oparte na zaufaniu
• Stosujemy podejście PRP (problem – rozwiązanie – prewencja), czyli rozwiązując poszczególne problemy szukamy długoterminowych rozwiązań procesowych