Księgowa w Dziale Administracji
Do głównych zadań będzie należeć w szczególności:
- Prowadzenie dokumentacji, ewidencji i korespondencji dotyczącej lokali mieszkalnych i gospodarczych
- Rozliczanie mediów (woda, energia, gaz), bieżąca współpraca z dostawcami
- Zbieranie i analizowanie ofert dostawców i wykonawców
- Podpisywanie umów z dostawcami i wykonawcami
- Koordynowanie realizacji zadań administracyjnych
- Współpraca z lokalnymi opiekunami budynków
Oczekujemy od Ciebie:
- Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie na stanowisku księgowego /-ej w administracji budynków w okresie minimum 3 lat
- Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe)
- Bardzo dobra obsługa programów Word i Excel (mile widziany program do obsługi administracji budynków)
- Komunikatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy
- Chęć realizacji ambitnych celów i rozwoju zawodowego
Oferujemy:
- Współpraca na podstawie umowa zlecenia lub w oparciu o działalność gospodarczą
- Praca dla jednego z liderów rynku nieruchomości
- Możliwość rozwoju zawodowego i zostanie w przyszłości wspólnikiem w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Wynagrodzenie, część stała plus dodatkowe, bezpośrednio powiązane z rozwojem obszaru administracji
Dodatkowe systemy premiowe:
- Opieka medyczna w POLMED
- Ubezpieczenie Grupowe
- Narzędzia pracy (komputer, telefon)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza na dole strony.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
Kategoria: Administracja
Typ: Pełny etat
Lokalizacje: Warszawa